Dictionar gratuit

descriere:

Dictionarul Everest este gratuit. Contine 37 dictionare diferite acoperind 9 limbi: bulgara, engleza, franceza, germana, italiana, maghiara, portugheza, romana si spaniola. Dictionarul Everest a fost descarcat de peste 2.000.000 de ori, si a aparut in cele mai prestigioase reviste IT din afara: Chip Germania, PC World US, Computerbild Germania, PCWelt si in majoritatea revistelor IT din tara.

Eu sunt foarte multumita de el, il recomand tuturor, am gasit toate cuvintele pe care le-am cautat.

il puteti descarca gratuit de aici http://www.free-soft.ro/everest/everest-ro.html

Etichete:, , , , , , , , , , , ,

One response to “Dictionar gratuit”

  1. tudor says :

    Buna ziua ,

    Am ajuns pe site-ul dumneavoastra cautand franceza pe google si m-am gandit sa va scriu sa va rog ceva daca este posibil.
    Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , cu dictionare si
    tot felul de chestii legate de limba franceza si Franta.
    Cum abia am inceput , mi-e greu si ma chinui sa-l promovez .Intrebarea mea este daca ma puteti ajuta ,
    adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul dumneavoastra . M-ar ajuta enorm un link la dumneavoastra .
    Daca va place site-ul meu si considerati ca merita va raman recunoscator.

    Va multumesc,
    Cu stima,
    Tudor
    Dictionar Francez – Dictionar Francez

Lasă un răspuns

