Petitie online

Eu una nu stiam cat de simplu este sa faci o petitie online. De fapt nici nu m-am gandit vreodata, pur si simplu am considerat de la sine ca trebuie sa fie foarte dificil si ca nu o poate face oricine. Am dat din intamplare peste site-ul acesta http://www.petitieonline.ro/creeaza-petitie.html . Deeeci cu atat mai mult, acum ,daca vreti sa schimbati ceva in tara asta minunata si nu stiti cum , incercati cu o petitie. Au existat cazuri in care o petitie online ce a adunat destule semnaturi a mai miscat ceva. Acum, cateva lucruri logice: odata ce ai depistat problema, gaseste institutia care o poate rezolva. Sa tii cont ca ceea ce scrii in ea trebuie sa fie la obiect si sa fie adevarat, adica intereseaza-te. Apoi vezi cate semnaturi iti trebuie pentru a se lua in considerare aceasta petitie. Dupa aceea, raspandeste-o cum poti tu mai bine !

Bafta!

Etichete:, ,

2 responses to “Petitie online”

  1. mariusberescu says :

    daca as fi stiut te informam eu mai din timp cat e de simplu… In fond nimic nu e greu! Unul din crezurile mele ca manager e ca orice problema are cel putin doua solutii! Totul tine de noi sa gasim cel putin una! Te imbratisez!

  2. teo says :

    nu are valoare legala o petitie pe net cocutzo

Lasă un răspuns

