BCR, Diverta, Guvernul…

Sunt multe lucruri total in neregula, dar de ceva vreme ma deranjeaza in special unul: lipsa de interes pentru client. Chiar daca arunci cu bani in ei, pentru ca ai nevoie de produsele lor, ei se poarta in continuare ca si cand ei iti fac tie vreo favoare ca ti-i iau. Nu stiu, parca se cred inca pe perioada comunismului, cand nu prea aveai de ales. Hai sa zic ca de la vanzatorul de tuica din carciuma nu ma astept la cine stie ce, dar de la firmele mari care se impauneaza ca ei traiesc doar pentru noi, consumatorii, ma intreb oare ce departament de marketing si pr au ? sau la ce mai irosesc banii cu ei ? m-am saturat de lipsa asta de interes si de fitele angajatilor, mai ales cand dau o carca de bani nejustificati sa zic de costul real al produsului si nici macar de pretul pietei.  Pana la urma de ce bei o cafea intr-o local mai scump( a nu se intelege de fite) decat sa o bei la o terasa cu mese de plastic ? Pentru decorul mai frumos, pentru servire, in general pentru starea de bine care ti-o da locul, nu cafeaua in sine. In general, pana acum decat vreo doua companii m-au scos din sarite. Hai sa fac clasamentul scarbei de azi:

  1. BCR
  2. Diverta
  3. Campania noua a guvernului ,,Hai Sa intarim Leul !’’ sau asa ceva. Hai sictir.

Cu BCR am o problema mai veche, de cand mi-a facut facultatea card la ei si nu l-am ridicat. Am fost sunata intr-o zi(dupa termenul limita in care puteam sa-l ridic, ca sa scoata si ei un banut cinstit) ca sa vin sa-mi ridic cardul, dar ca oricum trebuie sa platesc taxe ca nu l-am ridicat la timp(de parca m-a anuntat cineva de regulile astea). Erau deja 15 lei stransi dupa deadline-ul depasit cu o saptamana. Cam asa. Ca sa il inchid, trebuia sa ma duc la ASE la reprezentantii BCR care evident, nu erau acolo, desi asa mi s-a spus. Au mai trecut cateva zile si m-am dus la sediul lor de pe Lipscani, unde fara niciun comentariu am zis sa platesc si sa scap odata. Dar am pierdut minim o ora doar ca sa inchid un cont nefolosit. Si nu era nici lume. Iata de ce : mai intai luai de la ghiseu o fisa, o completai, veneai inapoi cu ea sa mai scrie ceva pe ea( femeile de la ghiseu tot vorbeau intre ele despre ce sandale sa-mi fac fata, albastru asta strident sau rozu asta aprins ?), apoi te duceai la casa sa platesti unde iarasi femeile vorbeau intre ele, iar apoi vai !  nu mai merge rashnita de calculator al marii banci care a iesit pe primul loc in Romania ca active detinute. Intre timp s-a mai bagat si o taranca femeie lipsita de bun simt in fata mea. Du-te iar la ghiseu sa-ti dea ok-ul, unde iar fetele se simteau bine. BCR STINKS !

Diverta, lant al jecmanelii. Pe langa faptul ca nu stiu cum sa mai umfle pretul la orriiiice, mai sunt si prosti. Mi-am cumparat doua carti ieri, 45 lei si 40 de lei, carti nu foarte aratoase. Si acasa am descoperit ca pe spate erau indesate proeminent una peste alta etichete de pret. Cea de deasupra 45 lei, cele de dedesupt, 35 lei si sub ea, 30 de lei. Deci au umflat pretul de la 30 de lei( care sigur era deja mai mare decat in alte parti) la 45 de lei. Si le-au lasat acolo, ca sa observe si consumatorul, ca sigur ii pica bine, diferenta substantiala de pret. Mi-am uitat si actele si am sunat la ei sa intreb daca le-au gasit, mai avea putin tanti aia si-mi zicea ,,Nu !’’ inainte sa apuc sa o intreb. Noroc ca nu am crezut-o si m-am intors acolo si ce credeti ? Normal ca erau.

Campania guvernului. Parca si lor le e rusine cu ea, ca nu scrie nicaieri pe net despre ea si am vazut doar un singur print mare dar pus asa mai ferit in Romana pe un bloc. Mai e nevoie sa ma explic ? Sictir !

Azi a fost asa the last straw dupa ce am umblat tot Bucurestiu sa gasesc actele pierdute si ca sa le gasesc tot in primul loc unde am intrebat de ele. Asa ca am facut o plangere, macar sa ma simt eu mai bine

plangere


Etichete:, , , , , , , , , , , , , ,

8 responses to “BCR, Diverta, Guvernul…”

  1. Adrian says :

    Bravo ca ai avut tupeu sa le faci plangere ca astia ne iau de prosti. Merita jigodiile sa le facem asa dupa cea mai mica neregula. Numai prin nemultumire putem schimba ceva in tara asta.

  2. Ioana says :

    Look who’s got the balls! Way to go, honey!:*

  3. mariusberescu says :

    foarte tare! As fi facut acelasi lucru! 🙂 Pentru ca Romania se va dezvolta prin responsabilitate si bun simt! :)))) Mare Gogoasa ne-a vandut si Petromul. La fel ca tine le spun: Sictir!

  4. andrei says :

    Bine ca ai facut plangere, oricum n-o sa se uite nimeni la ea sau cine se va uita se va distra copios… Ce bine de tine ca pleci… departe de Roumania „The land of choice”

  5. kewi says :

    intrebare:

    nu poate avea legatura oscilatia de pret cu schimbarea cursului valutar?

    ps:eu nu mai sunt fan diverta de cand am vazut cat de scumpe sunt rechizitele la ei..unele caiete sunt si 30 de lei.

  6. Alex says :

    Ai abandonat blogosfera ? 😦 Chiar eram curios sa vad daca ai mai scris ceva, dar nu tineam minte exact blogul asa ca am cautat pe google. Trebuie sa cauti si tu „marola” pe google si sa vezi care e prima sugestie care apare :)))

  7. mire says :

    e prea multa ura in postul tau, nu vad ca schimbi nimic cu asta. plus ca ai omis, ratb, drumuri si poduri, vodafone, orange, cosmote, ASE, rosia montana etc… nu mi se pare ceva extraorinar ca tanti aia ti-a zis ca nu e, dar apoi l-ai gasit… nu prea inteleg ura asta gratuita. si eu am patit o chestie de genu la Orange, au zis ca nu au gasit, dar cand m-am dus s-a gasit si nu m-am umflat ca o gogoasa

    Iar legat de BCR avand in vedere ca a expirat si tu nu ti l-ai ridicat ti l-as fi anulat. sunt costuri pentru tinut cardul tau acolo… si arata ca responsabilitatea ta civica lasa putin de dorit

Lasă un răspuns

