Leapsa: Chestii (ne)interesante, dar noi! despre mine

Am acceptat provocarea ADELEI de a juca leapsa pe subiectul 10 ciudatenii amuzante despre mine. Initial mi s-a parut dificil, intrucat consideram ca nu am ciudatenii prea multe, cu atat mai putin si amuzante. Insa acum imi dau seama ca prietenul meu imi spune de multe ori ,,Freak!’’ iar fostii colegi de apartament cred ca ar avea si ei ceva de comentat.

Iata:

  1. Ma duc uneori in pijama la facultate(pe sub alte haine, sau peste alte haine uneori)
  2. Nu beau niciodata ultimele guri de apa dintr-o sticla pentru ca am impresia ca e plina de saliva, foarte scarbos. Chiar daca beau cu paharul am aceeasi senzatie.
  3. Nu mananc niciodata tot din farfurie, pentru ca am impresia de exemplu la legume, ca sunt pline de apa in care au fiert.
  4. Urasc sa-mi fac unghiile!!!!!
  5. Nu ascult cand vorbesc altii, ceea ce incepe sa-mi vina de hac.
  6. Nu imi place sa mi se ia din mancare, de asemenea urasc conversatiile din timpul mesei.
  7. Uit toate numele. Cred ca din cauza punctului 6.
  8. Am oroare de conversatiile de complezenta, desi sunt necesare, ma fac sa ma simt foarte incomod.
  9. Urasc sa ma prezint in public!!!!!!
  10. Nu am ciudatenii. Sunt mult prea normala, cred eu sincer.

 

Toate acestea le-am zis rapid, primele care mi-au venit in cap. Totusi, acum ca ma uit mai bine constat cu tristete ca in mare, problemele mele sunt legate de mancareJ) that is my life’s issue. Anyways, predau stafeta Sotului lui Curcan

 

Etichete:, , ,

2 responses to “Leapsa: Chestii (ne)interesante, dar noi! despre mine”

  1. ancamarola says :

    si inca un lucru: adooooor sosetele:X:X:X:X

Lasă un răspuns

