Rezolutie de anul nou: Stilul de viata cu fundita

Parca m-am trezit azi dimineata dintr-o reverie continua ce a durat peste 20 de ani. Am scos capul pe fereastra cladirii cu arhitectura veche putin degradata si am privit Calea Victoriei, dar nu am vazut nimic. M-am saturat sa trec neobservata, sa nu fiu luata in seama, sa simt ca irosesc fiecare zi, sa dorm de-a-n picioare viata. S-a terminat! Vreau altceva! Vreau sa iau cina intr-un restaurant cochet cu delicii frantuzesti impreuna cu un barbat inalt si frumos plin de sarm, vreau sa alerg razand pe o plaja goala al unui golf nemaistiut de nimeni, vreau sa merg pe strada pavata cu prietenele mele catre cafeneaua noastra chic preferata  si capete sa se intoarca discret dupa mine, vreau sa beau un cocktail singura pentru cateva minute la terasa deschisa aproape de cer de pe cladirea cea inalta si sa arunc o privire misterioasa scurta celui care imi cauta privirea de o ora. Si apoi sa plec, sa ajung acasa si sa ma cufund in canapeaua alba in timp ce imi improspatez parfumul cu tente de trandafir si sa ma simt fericita, fericita in pielea mea. Sa ma simt puternica si libera. Astazi am facut o rezolutie: Cette année, je veux être Chloé.

3 responses to “Rezolutie de anul nou: Stilul de viata cu fundita”

  1. A says :

    Bravo! Foarte fain ai scris! Iti doresc mult succes cu planurile tale si sa ne vedem la restaurant;)

Trackbacks / Pingbacks

  1. Maiestatea sa Funda! | Bonjour Glamour - Ianuarie 11, 2012
  2. CONCURS: Castiga un parfum Chloe Signature! | Bonjour Glamour - Februarie 24, 2012

Lasă un răspuns

